מכסחת חשמלית

סקירת כלי גינון חשמליים נטענים: הוסקוורנה, סטיל ואורוגון

אם יש לכם גינה שאתם אוהבים ומשקיעים בטיפוח שלה, אתם בוודאי יודעים שכלי עבודה לגינה יכולים להפוך את עבודת הגינון לקלה, מהנה ויעילה יותר. הגינה היא מערכת אקולוגית מורכבת וכדי שהיא תהיה יפה ופורחת צריך לגזום, לכסח, לקצץ ולנקות.

למרבה המזל בהשוואה לעבר, יש היום מגוון נרחב הרבה יותר של כלי עבודה לגינה, רבים מהם מתקדמים ומאפשרים לנו להנות מהקידמה והטכנולוגיות החדשות שהיא מביאה עמה.

יתרונות כלי עבודה חשמליים ונטענים לגינה

"הצעקה האחרונה" בכל הנוגע לכלי עבודה לגינה הם כלי הגינון החשמליים הנטענים. הם מתקדמים יותר, ידידותיים יותר לסביבה, הם שקטים יותר, בעלי אורך חיי סוללה ארוך יותר והם יכולים להתאים הן לגננים חובבים והן לגננים מקצועיים.

גנן עם כלי עבודה
גנן מצוייד בכלי עבודה חשמליים

רשימת כלי עבודה חובה לגינה

מבין כלל כלי העבודה לגינון הקיימים יש כמה כלי גינון בסיסיים שכל גנן צריך. אנחנו כמובן מדברים על:

  1. מכסחת דשא
  2. מפוח
  3. חרמש
  4. מגזמת

כל אחד מהכלים החשובים האלו זמינים גם בגרסה חשמלית נטענת כאשר יש כלי גינון חשמליים נטענים של מותגים איכותיים יותר או פחות, יקרים יותר או פחות ורועשים יותר או פחות.

מכסחת דשא חשמלית נטענת

מכסחות דשא חשמליות נטענות של חברת הוסקוורנה – חברה זו מציעה מכסחות דשא חשמליות נטענות בעלות הספקים מרשימים, המתאימות לגינון של מדשאות בינוניות. הן מאופיינות בארגונומיה נוחה, יש להם משקל קל ואינן דורשות תחזוקה.

מכסחות הדשא של המותג הזה נחשבות לשקטות מאוד, גוף המכסחת עשוי מפלדה חזקה והסוללות שלהן חסכוניות. מחיר: יקר.

מכסחות דשא חשמליות נטענות של חברת אורוגון – מותג זה נחשב פחות איכותי, אך לעיתים גם יותר זול. גם למותג זה יש מכסחות דשא חשמליות נטענות וביכולתן לכסח מדשאות בסדר גודל בינוני.

הן יותר רועשות ממכסחות הדשא של חברת הוסקוורנה אך אפשר למצוא מכסחות דשא יותר קלות משקל של חברה זו. חווית הכיסוח פחות טובה מזו של הוסקוורנה ואורך החיים של המכסחת קצר מזה של המותגים היוקרתיים יותר. מחיר: ניתן למצוא דגמים זולים.

מכסחת
מכסחת דשא מקצועית

חרמשים חשמליים נטענים

חרמשים חשמליים נטענים של חברת סטיל – חברת סטיל נחשבת לאחד המותגים המובילים בעולם לייצור ופיתוח של כלי עבודה חשמליים נטענים לגינה. החרמשים החשמליים שלה ארגונומיים ונוחים לעבודה, הם קלי משקל, מאפשרים קיצוץ קנטים, אינם מרעישים וחיי הסוללה שלהם נחשב לארוך מאוד. בנוסף, הם מאפשרים גיזום במגוון זוויות והם מאובזרים בשכבות הגנה. מחיר: יקר.

חרמשים חשמליים נטענים של חברת אורוגון – ניתן למצוא חרמשים מבית חברת אורוגון בכמה מאות שקלים בודדים, אך חשוב לזכור שאורך חיי הסוללות של מותג זה הוא קצר יותר.  גם לחרמשים החשמליים הנטענים של אורוגון יש אפשרות לקיצוץ קנטים והם עובדים על סוללות ליתיום. לבסוף, הדגמים היותר יקרים של אורוגון מציעים עבודה שקטה.

מפוחים חשמליים נטענים

מפוחים חשמליים נטענים של חברת סטיל – לחברת סטיל יש סדרה של מפוחים חשמליים נטענים, חלקם מתאימים לגננים פרטיים קטנים וחלקם פותחו עבור גננים מקצועיים. המפוחים של סטיל נחשבים להכי פחות מרעישים וזו תכונה מאוד חשובה במפוחים. הם קלי משקל, מאובזרים בבולמי זעזועים ובעלי לחץ עוצמתי. מחיר: מגוון.

מפוחים חשמליים נטענים של חברת אורוגון – המפוחים החשמליים של חברת אורוגון הם קצת יותר כבדים אך מבטיחים עוצמת רעש נמוכה. הספק העבודה שלהם קצר יותר מזה של חברת סטיל, אך עם זאת השקיעו בעיצוב ארגונומי של המפוחים. המפוחים של מותג זה מגיעים בכמה טווחי מחיר: מכמה מאות שקלים ועד כמה אלפים.

מפוח מקצועי
מפוח מקצועי

מגזמות חשמליות נטענות

מגזמות חשמליות נטענות של חברת הוסקוורנה – לחברת הוסקוורנה יש סדרה של מגזמות חשמליות נטענות חלקן מיועדות לשימושים ביתיים וחלקן לשימושים מקצועיים. המגזמות של הוסקוורנה ידועות במשקל הקל שלהן, בעיצוב הארגונומי והן עשויות מחומרי גלם חזקים ועמידים לאורך זמן.

חווית השימוש במגזמת החשמלית של הוסקוורנה היא נעימה וקלה, עוצמת הרעש שלהן נמוכות והן מבטיחות גיזום חלק וקל. אורך חיי הסוללות שלהם ארוך והמגזמות שלהם נחשבות מקצועיות מאוד. מחיר: ממאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים.

מגזמות חשמליות נטענות של חברת אורוגון – חברת אורוגון מציעה מגזמות יד נטענות חשמליות עם עוצמת רעש נמוכה. מהירות הלהבים של המגזמות של אורוגון היא נמוכה יותר פר דקה והן מוגבלות לענפים עד עובי מסוים. החברה אמנם פיתחה מגזמות חשמליות נטענות ארגונומיות, אך הן כבדות יותר מאלו של הוסקוורנה. טווח מחירים: ממאות שקלים  ועד אלפי שקלים.

תגובה אחת